Каталог полезных решений

Новинка
Бухгалтеру
ВМД по імпорту з Excel

ВМД по імпорту з Excel

Маєте імпорт? Витрачаєте час на заповнення ВМД? - Спробуйте завантаження надходження та вмд з ексель файлу. Зроблено у вигляді розширення конфігурації. Просте та зрозуміле у використанні Гнучке в налаштуванні Ефективне при заповненні великих ВМДшок Огляд рішення на відео:

2500 грн

Новинка
Бухгалтеру
Нова форма ТТН 2025 для БАС

Нова форма ТТН 2025 для БАС

З 2025 року ввели в дію нову форму товарно-транспортної накладної. Колись ми вже створювали зовнішню обробку друку ттн на основі типової але дещо модернізувавши її. Отже, оновлений варіант обробки, який тепер включає діючу форму ттн. Для зручності заповнення були додані\адаптовані наступні поля: Місце складання - витягується автоматично з документу Реалізація товарів та послуг Маса вантажу - вводиться користувачем Автомобіль - використовується довідник ОЗ(вводити авто в експлуатацію не обов'язково!) Параметри авто - вводяться користувачем Причеп - використовується довідник ОЗ(опціонально можна не показувати) Параметри причепа- вводяться користувачем Водій - використовується довідник фіз осіб(можна окремо ввести "чужих" водіїв в окрему папку) Водійське посвідчення - витягується з документів фіз особи Перевізник - використовується довідник контрагентів Вид перевезення - вводиться користувачем Вид пакування - вводиться користувачем Документи з вантажем - заповняється автоматично Здав - використовується довідник співробітників Також були виведені кнопки Збереження\Відновлення інформації. Одного разу ввівши інформацію її можна зберегти та наступого разу просто відновити і не вводити повторно. Стара друкована форма теж залишилась, вона буде автоматично виводитись, якщо дата документу реалізації менша ніж 01.01.2025. Нова має ось такий вигляд: Також прибрали горизонтальний роздільник листів, щоб можна було виводити на один аркуш(якщо не багато товару звісно) Дана обробка допоможе користувачам типових програмних продуктів БАС скоротити кількість часу на оформлення ттн. З.І. Можемо змінити під ваші вимоги заповнення тих чи інших реквізитів.

1100 грн

Новинка
Руководителю
QR-код для переказу коштів

QR-код для переказу коштів

Зробили динамічне формування QR-коду для підвищення зручності безготівкових розрахунків. QR-код, який генерується що-разу новий для кожного вашого документу та містить інформацію про: код отримувача назву отримувача банк рахунок отримувача суму для оплати призначення платежу(де буде вказано № та Дата рахунку на оплату, по якому здійснюється оплата) Розмістили QR-код на зовнішній друкованій формі документу Рахунок на оплату покупцеві, але можемо інтегрувати в будь-який інший документ та будь-якої конфігурації БАС\1С. Ви скануєте QR-код своїм телефоном при цьому відкриється банківський додаток, який на ньому встановлений та відразу будуть заповнені всі реквізити платежу для оплати, залишиться лиш натиснути кнопку оплати. Формування такого QR-коду грунтується на підставі постанови Правління Національного банку України 28 травня 2020 року № 68 (у редакції постанови Правління Національного банку України від 01 лютого 2021 року № 11). Опис за посиланням - https://bank.gov.ua/ua/legislation/Resolution_01022021_11 Зручність в тому, що не потрібно набирати руками всі реквізити, довгий ІБАН, придумувати призначення тощо. Вже все, що потрібно закладено в QR-код. Такий кейс може бути цікавий на приклад тим, хто надає абонентські послуги(можна в призначення зашити № договору чи період надання послуг).

850 грн

Новинка
Вивантаження акту звірки в XML

Вивантаження акту звірки в XML

Один з документів, вигрузка якого відсутня в стандартних рішенях 1С\БАС - Акт звірки взаєморозрахунків. Маєте 1С чи BAS? Потрібно відправити контрагенту на погодження акт звірки через Медок, Соту або Фредо? Спробуйте нашу зовнішню обробку для вигрузки актів звірки в файли формату XML. Після додавання обробки в базі з'явиться ось така кнопка: по натисканню на яку потрібно буде вказати шлях, куди зберегти файл і натиснути Вивантажити: Після чого можна імпортувати файл в потрібну програму обміну первинними документами Імпорт акту звірки в реєстрі первинних документів: акт в медку: Можемо адаптувати обробки під будь-які ваші конфігурації, звертайтесь. Також можемо зробити групове вивантаження актів звірки в XML.

850 грн

Бухгалтеру
Експорт первинних документів з BAS в формат XML

Експорт первинних документів з BAS в формат XML

Зручна обробка для групового експорту документів з систем 1С\БАС в файли формату XML для обміну з вашими контрагентами. Вивантажуємо Рахунки на оплату покупця, Видаткові накладні, Акти виконаних робіт. Готові файли можемо завантажувати в Медок, Соту, Фредо. Додаткові відбори за контрагентом, організацією, за періодом та станом документа. Можливість відмітити лише необхідні документи для вигрузки. А також задати потрібний для збереження каталог. Збереження останніх параметрів відбору до наступного запуску. Обробка зовнішня, проста у використанні та легка в підключення, не потребує втручання в конфігурацію вашої бази. Можемо модифікувати та адаптувати під вашу систему та вимоги ваших бізнес процесів.

1800 грн

Синхронізація БАС Агро та ТЕЛЕТРЕК

Синхронізація БАС Агро та ТЕЛЕТРЕК

Маємо досвід синхронізації програми галузеового направлення BAS AGRO Бухгалтерія з системами трекінгового контролю техніки - TELETRACK. Тобто ви маєте систему обліку на вашому господарстві та купу техніки з різними датчиками і ситему, яка аналізує їх роботу. Так от, якщо вам потрібно звязати ці дві системи то можна спробувати наш приклад такої синхронізації) Ми зробили свою підсистему у вигляді розширення, для того, щоб можна було зручно її допрацьовувати і при цьому мати типову конфігурацію робочої бази для звичайного оновлення. Наш модуль дозволяє отримати дані по роботі водія сільгосптехніки за вказаний період, а точніше - заповнити зведений подорожній лист сільськогосподарської техніки, підставивши в нього всі потрібні параметри(технологічні операція, кількість годин роботи\простою,  кількість оброблених площ, кількість витраченого палива тощо). Система трекінгконтролю має своє непогане АРІ, по якому можна отримати досить багато інформації. Кількість отримуваних даних буде залежати від встановленого на техніку обладнання для телеметрії. Перед заповненням документів потрібно зробити початкові налаштування. Отже, у нас є не величке меню для підстановки значень по замовчуванню у нас є меню для співставлення довідників обох систем, адже в обох системах вони можуть називатись по різному і потрібно їх точно ідентифікувати ну і власне є чарівна кнопка, яка може отримати потрібні дані з телетреку: Дане рішення було виконано під певні вимоги замовника але ми без проблем можемо його адаптувати під ваші задачі.

3000 грн

Наши преимущества

Поддержка и сопровождение после внедрения

Поддержка и сопровождение после внедрения

  1. Учебные материалы
  2. Горячая линия и проработка обращения до 2 часов
  3. Автоматический мониторинг ошибок и логирования действий
  4. Обновление и переход на новые версии
  1. Учебные материалы
  2. Горячая линия и проработка обращения до 2 часов
  3. Автоматический мониторинг ошибок и логирования действий
  4. Обновление и переход на новые версии
Быстрое время внедрения

Быстрое время внедрения

Обычно использование для базовой версии конфигурации длится 40 ч совместной работы, входящей в стоимость лицензии. Дополнительное время тарифицируется индивидуально

Обычно использование для базовой версии конфигурации длится 40 ч совместной работы, входящей в стоимость лицензии. Дополнительное время тарифицируется индивидуально

Защищаем ваши данные

Защищаем ваши данные

Наши клиенты в безопасности! Перед началом работ подписываем строгий договор о неразглашении. Каждый работник прошел тщательную проверку.

Наши клиенты в безопасности! Перед началом работ подписываем строгий договор о неразглашении. Каждый работник прошел тщательную проверку.

Гарантируем качество

Гарантируем качество

Обеспечиваем финансовые гарантии! Это значит, что мы готовы платить за обнаруженные дефекты нашей работы. Но пока таких прецедентов не было.

Обеспечиваем финансовые гарантии! Это значит, что мы готовы платить за обнаруженные дефекты нашей работы. Но пока таких прецедентов не было.

Новости и заметки

Не формуються проводки по зарплаті
07 февраля

Не формуються проводки по зарплаті

Поширені проблеми в Бас Бухгалтерії ПРОФ\Базова стосовно нарахування заробітної плати. Проблема 1 - не заповнюється вкладка Внески ФОП при нарахуванні заробітної плати. Вирішення: При прийомі на роботу працівника або кадровому переміщенні не була вказана категорія ЄСВ. Потрібно перевірити всі кадрові документи по працівнику та заповнити цей показник. Після чого перезаповнити нарахування зп. Проблема 2: При проведені документу нарахування заробітної плати немає проводок по нарахуванню на 661 та єсв фоп 651. Вирішення: Відсутність проводок пов'язана з відсутністтю налаштувань по способу відображення заробітної плати. Налаштування знаходиться за шляхом меню Зарплата і кадри - Настройки обліку зарплати. Відкриваємо налаштування для потрібної організації двічі клацнувши: Переходимо на вкладку Відображення в обліку: Тут варто сказати кілька слів про можливості налаштування способів відображення. Можна налаштувати окремі способи відображення по підрозділам, відповідно до всіх працівників прийнятих в ці підрозділи будуть застосовані дані способи.  Можна налаштувати окремі способи відображення для кожного працівника, якщо вони відрізняються. А можна просто обрати спосіб відображення по замовчуванню для всіх, попередньо перевіривши чи вказані там рахунки. Пріоритет застосування налаштування наступний: Спочатку йде перевірка чи є спосіб для працівника, потім для підрозділу і якщо немає вище указаних то буде застосований спосіб по замовчуванню.  Після налаштування способів відображення збережіть налаштування та перепроведіть нарахування зп.

Ставки податків ФОП у 2025 році
02 января

Ставки податків ФОП у 2025 році

Що по податкам чекає ФОПів в 2025році?  Маємо окреслити, що мінімалка та прожитковий залишаються такими ж як і в 2024році, через встановлений мораторій на їх підвищення у 2025році. А саме: розмір мінімальної заробітної плати - 8000 грн, розмір прожиткового мінімуму - 3028 грн. Плюс для єдинщиків повертається обов'язкова сплата ЄСВ та збільшення військового збору. Ставки єдиного податку для ФО-П в 2025 році складуть, для платників: 1) першої групи (до 10% від розміру прожиткового мінімуму) - 302,80 грн на місяць; 2) другої групи (до 20% від розміру мінімальної зарплати) - 1600,00 грн на місяць; 3) третьої групи єдиного податку: - для неплатників ПДВ - 5% від доходу; - для платників ПДВ - 3% від доходу. Звертаємо вашу увагу на те, що ставку єдиного податку для першої та другої групп встановлюють місцеві ради. І для окремих видів діяльності (або в окремих населених пунктах) вона може бути менше максимального рівня! Важливе уточнення - що на період дії воєнного стану ФОП – платники єдиного податку 1 та 2 групи, зареєстровані на окупованій території, території активних бойових дій і території можливих бойових дій, звільнені від сплати єдиного податку за умови, що вони були зареєстровані на таких територіях як ФОП станом на дату початку бойових дій або початку тимчасової окупації.  Маєте можливість і бажання підтримати місце, де ви прописані - можете сплатити єдиний податок! Ставка військового збору для ФО-П в 2025 році складуть 1) першої та другої групи (10% від розміру мін. зарплати) – 800 грн\місяць; 2) третьої групи єдиного податку – 1% від доходу. Ставка Єдиного соціального внеску, він же ЄСВ: Мінімальний місячний розмір (за бажанням можна платити більше, але ніхто цього не робить) єдиного соціального внеску (ЄСВ) в 2025 році для платників складатиме: - єдиного податку першої, другої і третьої груп - 1760,00 грн; ТЕРМІНИ СПЛАТИ Граничні терміни сплати військового збору та єдиного податку: 1) першої та другої груп - щомісяця авансом не пізніше 20 числа поточного місяця; 2) третьої групи єдиного податку за: - I квартал - 22 травня 2025 року; - II квартал - 21 серпня 2025 року; - III квартал - 20 листопада 2025 року; - IV квартал - 19 лютого 2026 року. Важливо! Зверніть увагу, що для платників єдиного податку першої і другої груп терміни сплати єдиного податку НЕ переносяться. Таким чином, якщо термін сплати (20-е число) припадає на вихідний (неробочий) день, єдиний податок необхідно сплатити в останній робочий день перед 20 числом. При цьому майте на увазі: якщо ви оплачуєте податки в вечірній час (після 16:00 - 17:00), то вони будуть зараховані в бюджет тільки на наступний день. Таким чином, щоб уникнути зайвих суперечок з фіскальними органами, намагайтеся не дотягувати зі сплатою єдиного податку до останнього дня, а якщо так сталося, то сплачуйте його хоча б до обіду. Разом з тим при бажанні платники єдиного податку першої і другої груп можуть сплатити єдиний податок наперед (на кілька місяців або навіть на рік). Головне - не забути потім про це. Платник єдиного податку третьої групи, при бажанні теж може перераховувати єдиний при кожному надходженні грошей, а не чекати кінця кварталу, накопичуючи / збираючи суму податку на розрахунковому рахунку. Граничні терміни сплати ЄСВ для всіх ФО-П - незалежно від системи оподаткування (включаючи загальну систему): - за 1-й квартал - 19 квітеня 2025 року; - за 2-й квартал - 19 липня 2025 року; - за 3-й квартал - 19 жовтеня 2025 року; - за 4-й квартал - 19 січня 2026 року. Знову-таки, при бажанні ЄСВ можна оплачувати і помісячно (1760,00грн) або авансом на рік вперед (21120,00 грн). ТЕРМІН ПОДАННЯ ДЕКЛАРАЦІЙ Граничні строки подання декларації за єдиним податком для платників: 1) першої та другої груп один раз на рік, за 2025 рік - не пізніше 1 березня 2026 року; 2) третьої групи за: - I квартал - 12 травня 2025 року; - півріччя - 11 серпня 2025 року; - 9 місяців - 10 листопада 2025 року; - рік - 9 лютого 2026 року. Нагадуємо, що зараз немає окремого звіту по ЄСВ – він входить у виді додатку до пакету декларації по єдиному. І власне подається в ті ж терміни, як і річна декларація. Уважно, додаток по ЄСВ разом з декою єдинщики подають лише за рік, за інші періоди його не потрібно подавати! ЛІМІТ ДОХОДІВ Річні ліміти доходів для єдинщиків у 2025 році буде наступним: – перша група (167 МЗП) – 1336000 грн; – друга група (834 МЗП) – 6672000 грн; – третя група (1167 МЗП) – 89336000 грн. І, увага, якщо ви протягом року змінюєте групу єдиного податку, то для вас буде діяти розмір ліміту, який був встановлений для групи, на якій ви були на прикінці року.

Локалізація в програмах BAS та 1С
05 февраля

Локалізація в програмах BAS та 1С

Поширене питання з яким стикалася велика кількість користувачів програмних продуктів 1С та БАС - локалізація. Простими словами то відображення всіх написів, кнопочок, довідників, повідомлень в програмі на певній мові. Чудово коли все грає як слід, але досить частою є ситуація, коли в програмі повний венігрет, частина російською, частина українською. Розглянемо сьогодні це питання на прикладі двох "сімейств" програм: Бас Бухгалтерія та 1С УТП(УПП, УТ). Поради стосуються переважно тих, в кого вже стоїть програма і треба боротись з наслідками. В 1С розділяють два поняття: мова інтерфейсу програми та мова друкованих форм документів. Хочемо зауважити, що у вас може стояти інтерфейс користувача на російські мові(тобто всі кнопочки та менюшки) і друковані форми на українській мові(оскільки це державна мова). Але навіть при такому варіанті відображення не завжди коректне.  Ось кілька прикладів "нестиковки" з мовами: 1. Мова інтерфейсу платформи ("ru") не співпадає з мовою інтерфейсу користувача ("uk")! Для коректної роботи рекомендується встановлювати однакові мови! Запустити платформу з необхідною мовою інтерфейсу можна за допомогою параметру запуску "/L uk" (або "/L ru"). При запуску програми можете отримати таке Це означає рівно те, що написано - ви встановили платформу на російські мові, а мова інтерфейсу в конкретного користувача українська. І дійсно якщо ви відкриєте картку цього користувача то побачите, що мова у нього укр Як прибрате це повідомлення? Потрібно або змінити мову користувача на рус, і тоді у вас буде інтерфейс весь на російські або потрібно перевстановити платформу вказаваши українську по замовчуванню(замість Системні установки) 2. Задати мову друкованих форм для рішень БАС можна в меню Адміністрування-Друковані форми, звіти і обробки Або Сервіс-Настройки користувача в УТП (налаштування робиться окремо для кожного конкретного користувача) 3. Досить часто користувачі маючи український інтерфейс зустрічають наступне: В звіті, на приклад ОСВ шапка пишеться на російські Довідник Статті витрат на російські, а інша частина реквізитів на українські Будинок в адресі організації чи контрагента пишеться як Дом При створенні нового договору формується назва на російські Причиною всього цього є наступне, відкрийте вікно Про програму: Це говорить про те, що під час розгортання бази у вас на пк в регіональних налаштуваннях була виставлена російська мова, які і прописалась автоматом в базі. Для виправлення ситуації потрібно: 1. відкрити на пк Панель керування - Часи та регіон - Регіональні стандарти та вказати українську мову. 2. Закрити базу та відкрити її в режимі конфігуратора(це потрібно робити в кожній базі, де існує така проблема) Там обрати Адміністрування -регіональні налаштування і також вказати українську (і в бас і в утп) після цього кілька секунд відбудеться переналаштування бази і в вікно про програму ви побачите картинку до якої слід було йти) 3. І тепер залишається останній пункт - запустити встроєну обробку - "При зміні мови інформаційної бази" Відкрити її можна так - Адміністрування - Обслуговування - При зміні мови ІБ Налаштування в ній можна залишити по замовчуванню і натиснути Перезаповнити Або ж ,можна запустити обробку -Початкове заповнення об`єктів викликати для бас її можна черех Всі функції - Обробки  - Початкове заповнення Дана обробка виконає перезаповнення синонімів об`єктів, тобто зробить вам відображення на українській мові. Можна обрати як всі об`єкти так і обрати конкретний В УТП обробку можна викликати через меню Операції - Обробки - Початкове заповнення та оновлення об`єктів Іноді потрібно після цього ще очистити кеш. Як це зробити ми писали раніше ось тут З.І. Важливий момент стосовно питань описаних вище ДОМ\ БУД та Договору. Об`єкти, які були створені до маніпуляцій по зміні мови так і залишаться, зміни стосуються лише новостворених об`єктів. Для старих об`єктів потрібно додатково застосовувати групову обробку з певними налаштуваннями.

looperlooper