Каталог полезных решений

Формування шляхових листів з Екселя
Чергова обробка, яка демонструє варіант роботи з ексель файлами. Що зробиш, яка б не була у вас облікова система але без екселю нікуди)) А нам то подобається, любимо створювати різні загрузки\вигрузки. Отже, задача така: в якості облікової системи є Бас Бухгалтерія, там, як ми знаємо, немає нічого для роботи з шляховими листами. І є сторонній сервіс, в якому ведеться облік пального. З цього сервісу замовник формує зведений ексель файл за місяць по кожному транспортному засобу окремо. А друку шляхових листів в ньому немає. От і потрібно було маючи цей ексель файл формувати шляхові. За проханням замовника реалізація була досить спрощена - ніяких документів, зайвих довідників та додаткових порожніх рухів. Зробили невелике розширення, яке включає: Довідник автомобілів та супутні довідники, щоб менше руками набирати при заповненні нді, також сама обробка формування шляхових листів. Приклад заповнення картки транспортного засобу: Отже, щоб почати роботу потрібно вказати налаштування для зчитування файлу ексель(зберігаються, не потрібно вносити кожного разу) Вказати параметри для заповнення шапки документу: Прочитати файл та відмітити необіхні рядки для друку По кнопці Друк буде сформований табличний документ, на якому один за одним будуть виведені та заповнені макети подорожніх листів. В залежності від типу транспортного засобу будуть сформовані або шляхові листи легкового або вантажного автомобіля
1500 грн

Масове вивантаження документів в файли форматів PDF, Excel, Word
Експортуйте рахунки, акти та накладні за обраний період у кілька кліків. Зовнішня обробка для 1С дозволяє швидко та зручно експортувати великий обсяг документів у потрібний формат. Можливості обробки: Вивантаження документів (рахунки на оплату, акти виконаних робіт, видаткові накладні) за обраний період. Збереження у вибраний каталог у форматах PDF, Excel або Word за вказаним макетом. Додаткові параметри відбору: за контрагентом, за організацією, лише проведені документи. Цей інструмент значно спрощує роботу з масовим формуванням і збереженням документів, економить час та мінімізує ручну працю.
1000 грн

Оновлення курсів валют НБУ
Розширення, обробка, для тих, хто працює з валютами. Ми вже колись описували варіанти завантаження курсів валют в БАС програми. Дещо змінилось з того часу. Пропонуємо ще один варіант) Це розширення програми, яке дозволяє завантажувати курси валют НБУ. Розширення дозволяє оновлювати курси валют за регламентом в фоновому режимі, тобто щодня буде автоматично підвантажувати курси за потрібними валютами. Також є можливість ручного запуску та оновлення за період. А для тих, хто має Базову версію і нажаль не може підключити розширення - є зовнішня обробка, для якої також можна задати регламент для оновлення курсів! або ж запустити вручну Цікавить? - Звертайтесь. Консультація - безкоштовна) Можемо адаптувати під вашу програму.
1300 грн

Пакетний друк квитанцій
Маємо обробку, для групового друку квитанцій. Може бути цікавою представникам ОСББ, ЖЕК, комунальним підприємствам або будь-кому, хто надає регулярні послуги населенню. Кейс був наступний: обирається період, в якому були виписані документи Реалізація товарів та послуг. Кожен документ був виставлений на одну послугу. Особовий рахунок - це номер договору. Адреса - найменування договору. Нарахування\заборгованості\оплати - це дані з 631 рахунку за вказаний період. Для зручності доданий статичний qr-код. Але можна також генерувати і динамічний для кожної квитанцій, де вже буде зашите призначення з даними абонента та сумою, як ми показували нещодавно. На сторінку можна розмістити 5-6 квитанцій. Також є налаштування, де можна на приклад забрати абонентів, по яким не потрібно друкувати квитанцію. Обробка зовнішня, код як завжди відкритий. Також доданий механізм формування в фоновому режимі, щоб не блокувати програму в разі великої кількості квитанцій. Без проблем зможемо змінити та адаптувати під ваш макет, маші вимоги та ваше бачення, звертайтесь)
1600 грн

Групове копіювання документів в програмах БАС
Ще один варіант групового копіювання документів в БАС конфігураціях. На відміну від "інтегрованого" попереднього варіанту тут можна копіювати будь-які види документів. Щоправда відбір тут не такий гнучкий(але можемо доробити під вас), можна обрати період, за який потрібно скопіювати документи та відібрати з них лише проведені\не проведені. Так само можна задати дату для нових документів та обрати чи будуть вони проведені. Може бути цікаво тим, хто надає періодичні послуги з абонплати, провайдерам, осбб, жекам тощо Доступний весь перелік документів! Обробка зовнішня, і це ще одна відмінність від попереднього охайного рішення у вигляді розширення, яке нажаль не підійде тим, хто має Базові поставки програм. Безпечна для вашої програми, не заважає оновленням. Має підійти по ідеї для всіх БАС конфігурацій, але тестування поки проводилось лише на Бас бухгалтерії.
1000 грн

ВМД по імпорту з Excel
Маєте імпорт? Витрачаєте час на заповнення ВМД? - Спробуйте завантаження надходження та вмд з ексель файлу. Зроблено у вигляді розширення конфігурації. Просте та зрозуміле у використанні Гнучке в налаштуванні Ефективне при заповненні великих ВМДшок Огляд рішення на відео:
2500 грн
Наши преимущества

Поддержка и сопровождение после внедрения
- Учебные материалы
- Горячая линия и проработка обращения до 2 часов
- Автоматический мониторинг ошибок и логирования действий
- Обновление и переход на новые версии
- Учебные материалы
- Горячая линия и проработка обращения до 2 часов
- Автоматический мониторинг ошибок и логирования действий
- Обновление и переход на новые версии

Быстрое время внедрения
Обычно использование для базовой версии конфигурации длится 40 ч совместной работы, входящей в стоимость лицензии. Дополнительное время тарифицируется индивидуально
Обычно использование для базовой версии конфигурации длится 40 ч совместной работы, входящей в стоимость лицензии. Дополнительное время тарифицируется индивидуально

Защищаем ваши данные
Наши клиенты в безопасности! Перед началом работ подписываем строгий договор о неразглашении. Каждый работник прошел тщательную проверку.
Наши клиенты в безопасности! Перед началом работ подписываем строгий договор о неразглашении. Каждый работник прошел тщательную проверку.

Гарантируем качество
Обеспечиваем финансовые гарантии! Это значит, что мы готовы платить за обнаруженные дефекты нашей работы. Но пока таких прецедентов не было.
Обеспечиваем финансовые гарантии! Это значит, что мы готовы платить за обнаруженные дефекты нашей работы. Но пока таких прецедентов не было.
Новости и заметки
Підключення розширень в програмах 1С\БАС
Трішки загальної інформації. Є такий чудовий механізм для доопрацювання програм на базі 1С\БАС як розширення. Це ніби маленька програмка в середині вашої програми. Основна перевага розширень в тому, що можна змінити роботу вашої програми, не змінюючи саму конфігурацію, як при класичному доопрацюванні, і тим самим зберегти її на підтримці в типовому стані чим облегшити подальший супровід та оновлення. Важливо, що не до всіх програм можна підключити розширення. Якщо по простому, то лише для "нових" конфігурацій. На приклад для УТП\УПП\УТ не можна підключити, а для БАС малий бізнес або Бас бухгалтерія можна. Також не можна підключити розширення до базових редакцій програм! Звісно розширення має і обмеження, тобто не всі об'єкти вашої програми можна буде додавати або змінювати . Але з виходом нових версій платформи збільшується і кількість можливостей для роботи з розширеннями. На приклад починаючи з 23-х версій платформи можна вже додавати регламентні завдання. При підключенні розширення потрібний монопольний режим, тобто нікого не повинно бути в базі. Додавати в програму можна велику кількість різних розширень. Отже, як можна підключити розширення? Це можна зробити двома способами: 1. Через конфігуратор. Цей спосіб умовно трішки складніший, тому його описувати не будемо. 2. Через підприємство. Покажемо на прикладі програми Business automation software for accounting, в інших програмах потрібно шукати схожі пукнкти меню. Звісно ж у користувача, під яким ви це будете робити мають бути права адміністратора або ж повні права, ну і як казали вище - маєте це робити в монопольному режимі. Адміністрування - Друковані форми, звіти і обробки - Розширення Після чого тиснемо Додати з файлу та обираємо потрібний файл розширення, знімаємо галку Безпечний режим. Якщо все ок, то система попросить перезапустити програму. Після перезапуску розширення готове до використання. Підтвердженням того є кольорова мітка зеленого кольору. Також в довідці про програму буде відображена інформація про наявність такого.
Показники продуктивності
Якщо вас бісить сіренька панель внизку вікна(називається вона до речі - показники продуктивності), яка відбирає місце, то її можна відключити через меню Сервіс і Настройки - Настройки - Параметри - Відображати показники продуктивності. Але кожного разу закривати її таким чином, запускаючи програму в режимі Підприємства через конфігуратор може втомити, особливо, коли ви ведете якусь розробку і це доводиться робити досить часто. Тому є інший спосіб, в конфігураторі обираємо Сервіс - Параметри - Запуск BAF - Додаткові і забираємо галочку Відображати показники продуктивності.
Не формуються проводки по зарплаті
Поширені проблеми в Бас Бухгалтерії ПРОФ\Базова стосовно нарахування заробітної плати. Проблема 1 - не заповнюється вкладка Внески ФОП при нарахуванні заробітної плати. Вирішення: При прийомі на роботу працівника або кадровому переміщенні не була вказана категорія ЄСВ. Потрібно перевірити всі кадрові документи по працівнику та заповнити цей показник. Після чого перезаповнити нарахування зп. Проблема 2: При проведені документу нарахування заробітної плати немає проводок по нарахуванню на 661 та єсв фоп 651. Вирішення: Відсутність проводок пов'язана з відсутністтю налаштувань по способу відображення заробітної плати. Налаштування знаходиться за шляхом меню Зарплата і кадри - Настройки обліку зарплати. Відкриваємо налаштування для потрібної організації двічі клацнувши: Переходимо на вкладку Відображення в обліку: Тут варто сказати кілька слів про можливості налаштування способів відображення. Можна налаштувати окремі способи відображення по підрозділам, відповідно до всіх працівників прийнятих в ці підрозділи будуть застосовані дані способи. Можна налаштувати окремі способи відображення для кожного працівника, якщо вони відрізняються. А можна просто обрати спосіб відображення по замовчуванню для всіх, попередньо перевіривши чи вказані там рахунки. Пріоритет застосування налаштування наступний: Спочатку йде перевірка чи є спосіб для працівника, потім для підрозділу і якщо немає вище указаних то буде застосований спосіб по замовчуванню. Після налаштування способів відображення збережіть налаштування та перепроведіть нарахування зп.





